søndag den 2. maj 2010

watch this

Idag er det søndag, jeg har haft rigtig mange tømmermænd idag for jeg var til premierefest på Guys&Dolls på Aalborg Teater. Har nået to premierer denne uge: i onsdags var jeg på Odense Teater og se "Sweeney Todd". Ok fede effekter.


Det har overhovedet ikke nogen forbindelse, men jeg synes lige jeg ville vise jer nogle fede ure. 










Her er et fra D&G, det hedder "medicine  man" og det kan man se tv på. Hvis man er til prøvebilleder... Jeg har et magen til, bare af mærket jialilei. Det kan købes her.






Blåt er flot. Flüd Watches har nogle virkeligt fede ure, det neonblå her er et af dem. Boomblasteren er et andet. Det gad jeg godt eje. De og mange andre seje ure kan købes her.

Dette mixtape ur er ret charmerende og måtte gerne sidde på min arm hvis ikke der liiiige stod levi's over det hele. Uanset hvad, så kan det erhverves her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar