onsdag den 5. maj 2010

Alejandro....




Herhjemme, i mit brune køkken, har jeg en gammel tavle hængende, på den står der følgende:


Og nu har jeg faktisk ordnet 2 ud af 4 "to-do´s", nemlig at købe kaffe, OG LØBE... Det er nu hermed jeres job at sørge for at jeg løber så tit som muligt (virkelig tit...)
Og ja, nu lyder jeg totalt som Charlotte Bircow- men det var helt rart! Nok mest fordi jeg har købt "The fame Monster" af Lady Gaga - Jeg er jo en sucker for blød dance og nemme melodier. Jeg faldt over nummeret alejandro, som minder om noget Ace Of Base, bare lidt bedre. Det kunne blive mit kommende sommerhit.... det kan høres her: http://www.youtube.com/watch?v=52BHOPOFMWE&feature=related (nok mest til Benedikte :) )
Har lige købt noget fantastisk, blogger om det i morgen! uhhhhhh......
Mine børn kommer i aften, det bliver hyggeligt- de er så søde.

Kys og love fra Miss Sporty

Ingen kommentarer:

Send en kommentar