mandag den 31. maj 2010

censor




I får lige et par billeder af en danskcensor. Bare lige så I ved hvordan sådan én ser ud, hvis I en dag skulle møde en... Jeg har været censor for 10 unge mennesker idag, og skal have de sidste 10 op i morgen, de var meget dygtige, lidt nervøse, men dygtige, og vi gav næsten kun rigtig gode karakterer, hurra!
Jeg havde lidt problemer med lige at finde OUTFITTET til en sådan begivenhed, (skulle jo nødig ligne en elev). Men jeg tror det endte rimelig godt! Jeg er ihvertfald ret glad for min MONKI-skjorte!

Her til aften skal jeg rydde op, her ligner Jerusalems ødelæggelse. Flyttede en del ting hjem på Solbakke igår, så her er allerede ret tomt! Mærkeligt.

Svingede lige indenom HogM og fandt et pat virkelig fine BF bukser i drengeafdelingen, på "bud", SÅDAN. Lægger dem op i morgen.
I fredags var jeg i KBH og kunne endelig hjembringe mine Gardenia støvler. De skal godt nok gås til, magen til stift læder! Men så bliver de også RIGTIG gode håber jeg!

Kysmys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar