søndag den 30. maj 2010

Om søndagen er alle katte grå

Her er et dagens look og en slags beretning fra gårsdagens karneval i Aalborg. Hvis vi lige tager looket først, så er det "herresko" fra Din Sko, blondestrømper fra Lindex (købt på vores tur til Stockholm) CheapMonday jeans (ja, hvad ellers, tror faktisk jeg har hele 7 par cheap mondays i min garderobe... Bør vel egentlig snart blive sponsoreret..). Sweateren er en genbrugssag og hatten er hittegods. Synes der er lidt engelsk tweed-renegade-gadedreng over looket.
Nå men tilbage til Karnevallet. Det er jo mit første år som aalborgenser, så selvfølgelig havde jeg planlagt at deltage, være klædt, være til morgenfest og valse med optoget for at ende i Kilden (= Kildeparken, men er man aalborgenser, drømmer man ikke om at benævne den andet en Kilden) til fest og sanseløs druk. Sådan gik det nu ikke, jeg var af forskellige grunde forhindret i at deltage fra morgenstunden så derfor joinede jeg Katrines gruppe i Skovdalen ved 16-tiden.
Men altså, byen er jo på den anden ende, og man kan kalde det en folkefest, men for mig var det en slags Roskilde Festival på speed og kostumer. ALT skal ske samme dag, og derfor er der så meget ild i tingene at det virker meget voldsomt. Dog ikke værre end at være på festival. Anyways. Ved 20-tiden igår begyndte det at regne, så Katrine og jeg smuttede hjem til hende (raserede både Fakta og Net-Kiosken på Kastetvej i farten. Vi undskylder) og så Eurovision. Jeg holdt på ham den blonderede Balkanfyr.
Idag regner det, og det er  noget videre irriterende, da jeg så ikke kan komme i haven. Det bliver simpelthen så hurtigt mudret at jeg kommer til at ødelægge ting istedet for at ordne dem. Hmpfr..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar