torsdag den 8. april 2010

Oense...





Jeg har været til kontrol på OUH, det ser smadder fint ud- Ole Ovesen var meget imponeret "Du er godt nok den mest bøjelige af mine patienter, hold da op".... Jaja, så er det jo svært at sige at man ikke er helt tilfreds... Bagefter har jeg tullet lidt rundt i odense. Købt en spændende 8oer bluse i HogM og troede at jeg skulle i nyligt åbnede Gina Tricot- der åbenbart først åbner til Maj. Er der én af jer der vil gå ind og spørge efter i bluse kaldet "Elisa" (skæbneagtigt, right?) den er i "silke" i flote pastelfarver og koster 249?

Nu skal jeg til at blege garnet, skal til frisør på lørdag, og orker ikke at betal 595 kr for at få farvet ugroning.

Ser "danske hollywoodfruer", hvilket er et temmeligt åndsvagt program.

Kys og love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar