onsdag den 28. april 2010

Blue moon...







Onsdag i solskin.
Jeg har sat en masse papir i en masse mapper idag. Det kan jeg godt li´. Selvom jeg nok KAN være et rodehoved, så ælsker jeg at sætte ting i systemer, og skrive navn, og komme faneblade i mellem og ordne og gøre ved! Så det har jeg gjort, knap 1000 sider er blevet delvist systematiseret. En kollega og jeg "lånte" en tidligere kollegas "hjemmebibliotek" i form af 3 mapper proppet med noveller, uddrag af romaner, lyrik og andet dejligt dansk snas! Så nu er jeg totalt toploadet, og byder eksaminerne velkommen!

Derudover har jeg kun 1 time i morgen, så skal jeg et smut til Odense, og siden til Bornholm med skønne og flotte mennesker! yay.

Min jakke er fra HogM, og jeg synes den er SÅ flot.


Ja, og så synes jeg at der trængte til at blive vist lidt kavalergang her på siden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar