tirsdag den 30. marts 2010

Trailerpark/Choirteacher




Se så blev det tirsdag, og jeg har påskeferie i morgen.

Jeg har været på skolen og set ungernes dvd fra deres musical- sådan noget er altid LIDT anerledes end live, meeeen, de var så glade og syntes at hinanden, sig selv og alle andre var RIGTIGT gode. Så det er jo godt!
Jeg har (atter) været på Kolding bib. DET ER DANMARKS BEDSTE BIBLIOTEK. Virkelig! Jeg ledte efter påske/forårssange til i morgen, hvor jeg har korworkshop hele dagen, inden vi slutter med gudstjeneste, hvor vi så skal optræde. Desværre havde de ikke noget der kunne bruges, og jeg må, endnu en gang, tage gode gamle Skovbakke op af tasken. og wups, så kom der styr på det.

JaJa. Jeg glæder mig til at se jer i sommerhus. Jeg tager op i morgen eftermiddag. Det tager gudskelov kun 4.13 timer at komme derop- så er man glad for Steig Larsson.

Ps, hvis nogen skulle spørge- er alt mit kluns fra HogM...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar