torsdag den 25. marts 2010

Hilsen fra forårssolen...




det er længe siden jeg lige har fået lagt noget op. Jeg har kun min dumme telefon til at tage billeder med, og det er altså bare virkelig besværligt. Jeg har været i Odense idag. Nærmere på sygehuset for at få fjernet et modersmærke på kinden, men blev enig med kirugen om, at det nok ikke var helt vildt vigtigt. Han synes jeg så sød ud med pletten, og tja, jeg er faktisk og ligeglad. Så nu tog jeg hjem (det føles faktisk lidt som om jeg fik en skønhedsplet gratis)

Jeg har siddet i 2 timer ude i gården, nydt solen og læst bog. Læser nr 2 af Steig Larsson. Jeg er måske også lidt pjevset, men synes altså at den er LIDT uhyggelig.
Nu laver jeg aftensmad, indermad for andengang denne uge. JEG ELSKER INDERMAD. :)

Der er finale i Topmodel 13 om lidt!
Ps Benedikte har fået en MAC.
Kysmys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar