onsdag den 24. februar 2010

TV DAG









Onsdag er min fjernsynsaften. Først "Hvad er det værd?" på DR1, siden "The good Wife" på tv2 og til slut "Dagens Mand". = God pakke!
Jeg har jo været udenlands, og kan nu, til min store skuffelse, kun finde billeder af garderobeskabet. SÅ NU! Nu har jeg feriebarn- min veninde Hanne er på besøg. Hun skal være her de næste seks uger (med sit canon spejlreflekskamera!)
Men altså, så skulle jeg jo pludselig "pose"- hvilket medførte en ukendt generthed og kejtethed. I ROCK!

Jeg er igang med at forberede fortælletime til mine 10 klassere i morgen. God gammeldags undervisning, hvor lærerinden læser højt, og eleverne tegner. Man bliver aldrig for gammel til historier, og det er måske også den nemmeste både, at præsentere 2000 års amerikansk historie på.

1 kommentar: