tirsdag den 4. oktober 2011

"Dagens udfordring" 1.0




Hvad er jeres yndlingssmykke?
I øjeblikket har jeg 5. Mine 4 sølvringe og ene guldring.

Den på venstre hånd købte jeg til en messe på Valdemar slot i foråret.
På pegefingeren på højre hånd er en sølvring, købt på et marked i sommers med Mor, Far og Bene - 25 kr.
Så kommer en smuk ring fra mine søstre!
Dernæst Niels´ barnering han fik af sin bedstemor. Guld.
Og til sidst, en ring jeg købte i praktikken, den er egentlig ikke noget ved - men den sidder der bare...

Hvad er jeres?

Kys og Love

1 kommentar:

  1. Shiit. Jeg så slet ikke du havde postet. Men mine yndlingssmykker er nok min nye ring som - øjeblik mor, luk lige øjnene (som mor blev så begejstret for at hun får en magen til i julegave.) - jeg købte på min fødselsdag. Ellers er det uden tvivl mine læderarmbånd fra Kroatien, de har ikke være af siden... meeen de er nu godtnok ved at være noget slidte.

    SvarSlet