tirsdag den 5. oktober 2010

rejse rejse rejse


åhhh jeg er næsten ved at blive lidt stresset. Nu er der ca. en uge til jeg skal afsted og jeg synes ligesom ikke mit klædeskab ligefrem skriger at tøj som har lyst til at blive pakket i kufferten, og ligesom gøre mig fab i ALLE 12 dage... har I noget som jeg kunne låne, så tag det med i weekenden...:) jeg er helt på bar bund og ved slet ikke hvad, hvor meget og hrrodan jeg lige skal få proppet ting ned i en kuffert..:)
ellers har jeg haft en stresset, men dog hyggelig weekend. jeg har leget über mor, for en meget ked af det nina, som ikke længere har en kæresten. Sovet med hende og passet på hende. og så holdt vi fed fest på ubar i lørdags, og jeg blev fuld. drøn fuld faktisk, og har danset hele natten og opdagede slet ikke at fødderne ikke kunne mere, og at kroppen også næsten var ved at give op...:) men det var skægt. havde ikke tid til tømmermænd søndag for skulle igen passe på den lille nina.
nå men det var lige lidt update. venter på at en vaskemaksinefuld tøj er færdig så jeg ka hoppe i seng.


i er meget søde.

kys kys

1 kommentar:

  1. Nårh... Stakkels Nina. Giv hende en stor krammer!

    Jeg husker bukser og kuffert ellers andet? husker du den sorte kjole til mig?
    kys

    SvarSlet