tirsdag den 26. januar 2010

Die Kleidung des Tag.



Lige et par billeder af "dagens" inden jeg skiftede, for at begive mig ud på min første LØBETUR, i meget lang tid. Det der motion er ikke min store kop the, men i og med at jeg er idrætslærer, giver det rimelig meget mening at holde min form lidt ved lige. Jeg har fået et løbeprogram af en veninde. Det (burde) træne mig op til at løbe 5 km på 6 uger. Da jeg så løb rundt, derude i kulden, var det meget dejligt! Skønt at få brugt lidt fysisk energi, og høre høj Missy Elliot- med solskin lige i hovedet og røde kinder! Nu drikkes der kaffe, mens jeg ser en genudsendelse af TopModel 12.

bluse/kjole fra Gina Tricot, hjemmelavede/genbrugs støvler. knæstrømper fra H0gM, samt favorit børnehårbøjle fra samme sted.
God aften...

2 kommentarer:

  1. Du har en virkelig sej blog! Meget anderledes og cool :) også en mega inspirerende stil :-) synes jeg virkelig godt om!

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog, hvis du har lyst :-) vil forsat følge din! :)

    SvarSlet
  2. Tak- det er dejligt med søde kommentare. Jeg tjekker din ud. Tak fordi du følger med. :)
    God aften.

    SvarSlet